Garantie ComputerWinkelNissewaard

Controleer goed of uw factuur nog binnen de garantie periode valt.
Wij leveren onze producten uit met lage prijzen en nemen genoegen met relatief kleine marges. Hierdoor zijn we wel streng met het controleren of een artikel wel of niet binnen de garantie termijn valt.


Buiten de garantie periode?
Producten die buiten de garantie periode vallen kunnen mogelijk wel tegen een reparatie vergoeding alsnog gemaakt worden. Wij kunnen u hiervoor een vrijblijvende offerte toesturen.


Reparatie termijn
Het kan soms wat langer duren alvorens wij een artikel onder garantie kunnen herstellen. Wij doen bij binnenkomt van een garantie aanvraag eerst administratief onderzoek. Daarna gaan we op zoek naar de klacht. Is het probleem gevonden dan gaan we (mogelijk) een onderdeel bestellen bij een toeleverancier. Wanneer het onderdeel binnen is kunnen we de reparatie inplannen en uitvoeren. Gezien de stappen die we moeten nemen kan er een wachttijd ontstaan van +/- 30 werkdagen.


Helaas kan het voorkomen dat er een defect optreedt aan een product. Gelukkig is dan nog een garantie periode. Wij geven minimaal 30 dagen garantie op ex-showmodellen en kort zakelijk gebruikte of refurbished hardware. Bij nieuwe artikelen 1 of 2 jaar fabrieksgarantie afhankelijk van de fabrikant.


De snelste manier?

Retourvoorwaarden*:

  1. Vul onderstaand formulier in.
  2. Voeg een print van uw retour-aanvraag toe aan de doos.(geen printer? Schrijf het retour-formulier a.u.b. over)
  3. Zorg voor voldoende opvulling in de doos zodat het product niet beschadigd kan raken.
  4. Zorg ervoor dat de doos voldoende en stevig dicht getapet is.
  5. Niet schrijven op de doos.
  6. Wachtwoord verwijderen! Apparaten voorzien van iCloud en toegangscode's kunnen niet worden afgehandeld.
  7. Op accu's geven wij geen garantie en kunnen niet retour.
  8. Bij iPhone's en iPad's en Macbooks is het een vereiste dat de witte verpakkingsdoos mee terug komt. (hier staan het serienummer, iMei-code en ter controle dat het onze producten betreft "de Garantie sticker" op vermeld.)
  9. Je kunt nu het product goed verpakt verzenden naar ons.

Wellicht ten overvloede: Water en val-schade vallen niet onder de garantie. (Mogelijk kun je hier voor bij je inboedel / woonverzekering terecht.)

*Indien niet aan onze voorwaarden is voldaan kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen en sturen wij deze weer retour afzender.
De verzend (€ 4,95) en onderzoekskosten (€ 15,00) komen dan voor jouw rekening.


Letop: Wij vergoeden bij een "garantie" niet de retourkosten.



Print uw retourlabel
 (klik hier)


Na ontvangst van uw retour:
Uw retour zal binnen 14 dagen worden gecontroleerd en verwerkt.
Wij nemen contact op voor een passende oplossing.