Reparatie en Online ComputerWinkel in Spijkenisse

Koop ook bij ons familiebedrijf

ComputerWinkelSpijkenisse.nl gevestigd in de Gemeente Nissewaard, heeft een groot assortiment Computers, Laptops, Smartphones en Tablets. "Koop ook bij ons familiebedrijf "waar de klant nog echt centraal staat". Shop je iPhoneiPad of Laptop bij ons tegen de beste prijzen en service. Door een hoge omloopsnelheid en lage vestigingskosten is veel marge bij ons niet nodig.

Wij er tussenuit, jij extra korting!

LETOP: Wij gaan er even tussenuit! (8 t/m 19 juni) 

Heb je geen haast en bestel je tijdens onze vakantieperiode dan krijg je 5% extra korting!
Onze webshop berekent de korting direct door.

Online orders geplaatst tijdens onze vakantieperiode worden maandag 22 juni weer in behandeling genomen.



Wij verkopen de bekende merken

Bekijk onze aanbiedingen van Apple
Bekijk onze aanbiedingen van Dell
Bekijk onze aanbiedingen van HP
Bekijk onze aanbiedingen van Lenovo
Meer...

Wij doen ook Reparaties voor de omgeving Nissewaard.

Heb je een probleem met de computer, laptop, tablet of smartphone en kom je ook uit de buurt van SpijkenisseHekelingenSimonshavenBiertHeenvlietGeervlietAbbenbroek of Zuidland? Maak dan snel een afspraak.

Belangrijke informatie:
Algemene voorwaarden

Antwoorden op de meest gestelde vragen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wij nemen alleen bestellingen aan via onze webshop.

Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?
Ja, dit is zeker mogelijk! Je kunt gebruik maken van Afterpay. (Consumenten en nu ook bedrijven!)
Daarnaast bieden wij iDeal, Creditcard, Mastercard en Visa, Paypal, Bitcoins, Afterpay, Bancontact MisterCash.

Wat zijn de levertijden?
Levertijden staan aangeven op onze website, en kunnen variëren van 24 uur tot enkele werkdagen.
Onze levertijden zijn zoals aangegeven slechts een indicatie en kunnen na het plaatsen van een bestelling nog afwijken.
Wij brengen je hiervan op de hoogte indien we niet direct kunnen leveren.

Wat kan ik verwachten na het plaatsen van mijn bestelling?
Je krijgt per e-mail verschillende status update's.

1) Orderbevestiging: 
Een overzicht met jouw bestelling

2) In behandeling: 
Wij nemen je bestelling in behandeling en controleren op dit moment de voorraad in het magazijn. Daarnaast verzamelen wij de artikelen voor jouw bestelling. Mocht er onverhoopt toch een artikel niet meer in voorraad blijken te zijn dan nemen wij contact met je op.

3) Verzonden: 
Jouw bestelling is verzonden. De vervoerder is Post NL.

4) Pakketdienst Track en Trace link
Je ontvangt in de avond uren een e-mail met daarin een Track en Trace link om jouw bestelling te volgen tot deze wordt aangeboden.
 

Kan ik mijn bestelling nog ruilen?
Je kunt jouw bestelling bij ons ruilen binnen 30 dagen.
Ruilformulier

Niet tevreden over jouw aankoop?
Herroepingsrecht (zonder opgaaf van redenen)
Indien je niet tevreden bent over jouw aankoop dan ben je verplicht dit binnen 14 dagen aan ons te melden.
Herroepingsformulier

Garantie?
Wij verkopen nieuwe producten met 12 tot 24 maanden garantie.
Daarnaast verkopen wij ook outlet en ex showmodellen met minimaal 30 dagen garantie.
Garantieformulier

Krijg ik persoonlijk antwoord op mijn vraag?
Wij lezen alle berichten die binnen komen via onze website. Als we zien dat het antwoord niet tussen de meest gestelde vragen zitten sturen wij je persoonlijk nog een reactie.

Liever direct en persoonlijk contact?

( letop! Door grote drukte is onze telefoonlijn vaak in gesprek ) indien geen gehoor graag even mailen of appen met een terugbelverzoek.
Rustige telefoontijden zijn tussen: 08:00 en 10:00 uur.

Op werkdagen bereikbaar
08:00 tot 16:00 uur - Maandag
08:00 tot 16:00 uur - Dinsdag
08:00 tot 16:00 uur - Woensdag
08:00 tot 16:00 uur - Donderdag
08:00 tot 16:00 uur - Vrijdag
Gesloten - Zaterdag (Post NL bezorgd wel op Zaterdag)
Gesloten - Zondag

Vakantie en officiele feestdagen
Op officiele feest dagen is ons bedrijf gesloten.
Gesloten tijdens onze vakantie periode: 8 t/m 19 juni 2020  (Online orders verwerken wij op maandag 22 juni)

Advies / Verkooplijn:
Nederland: Tel. 0181 850740  (letop: vaak in gesprek tijdens drukke periodes, slechts 1 lijn beschikbaar)
Whatsapp: +31 6 24751747  ( geef een bericht of terugbel verzoek door via de app )
International: Phone. +31 181 850740 (Letop: vaak in gesprek tijdens drukke periodes, slechts 1 lijn beschikbaar)

Afhalen alleen op afspraak en via een bestelling in onze webshop. 
Je krijgt een bevestiging per e-mail zodra de bestelling klaar staat. (pin betalen is mogelijk)
Het adres van ons service punt is alleen beschikbaar voor klanten met een afhaalbericht.
Karperveen 215A  3205 HB  Spijkenisse
KvK. 51814633  
BTW. NL002013416B93

Heb je een vraag of opmerking? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Na ontvangst van jouw bericht zullen wij zo spoedig mogelijk contact opnemen. Door de vele e-mails die wij dagelijks ontvangen proberen wij binnen 48 uur te reageren.



| Plus