Deel jouw ervaring met ons en andere bezoekers.

Kwaliteitscontrole:
Wij vragen onze klanten om een beoordeling achter te laten nadat hun bestelling is afgeleverd. Zo kunnen wij de kwaliteit van onze leveringen volgen en actie ondernemen indien er onverhoopt toch iets mis zou gaan.

Plaats een goede review op Kiyoh

Ook als je tevreden bent is het belangrijk om een goede review te plaatsen op een website als bijvoorbeeld Kiyoh. Je zorgt hierdoor voor nog meer vertrouwen en nieuwe klanten voor onze shop. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren.

Zoekwoorden: Klachten, beoordelingen, pluimen en reviews

Plaats een bericht in ons Gastenboek

Theun de Groot - 07/11/2018 om 13:18

Top! Snelle levering en prima iphone 5s voor goede prijs!

Algemeen
Marjolein Noordzij - 05/11/2018 om 17:13

Snel en makkelijk besteld. Volgende dag in huis. Telefoon zeer netjes

Algemeen
Wim bras - 04/11/2018 om 15:17

Naar mijn bestelling weer niet was aan gekomen gebeld met computerwinkel ik was zeer boos maar ze hebben me gezegd het te onderzoeken en petje af dat ze dat hebben gedaan en op gelost sorry nog een keer aan de medewerker dat ik boos werd.

Algemeen
D Gerritsen - 26/09/2018 om 19:25

zeer tevreden ziet r als nieuw uit

Algemeen
D Gerritsen - 26/09/2018 om 05:24

zeer snel geleverd netjes ingepakt

Algemeen
Sonny Desmet - 18/09/2018 om 20:00

Ik heb nog niets ontvangen van jullie. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. Dus kan ik jullie ook niet beoordelen.

Algemeen
Philip Beekman - 17/09/2018 om 15:58

Mijn laptop uit 2012 heeft een forse SSD en een up-to-date besturingssysteem. Helaas ging het scherm kapot. Computerwinkel Spijkenisse had er nog één liggen en stuurde die prompt op tegen een heel redelijke prijs. Nu kan ik weer jaren vooruit. Daarmee helpen we verkwisting tegen te gaan.

Algemeen
Britt van den Hoed - 13/09/2018 om 10:08

Levertijd van de telefoon was langer dan verwacht. Ik had een white zilver telefoon besteld en krijg vervolgens een space grey telefoon. Verder is het een prima telefoon

Algemeen
Etelvina - 12/09/2018 om 02:59

Hij doet soms nog traag maar je merkt er niet echt van .

Algemeen
C van Dam - 05/09/2018 om 17:02

Elke keer vriendelijk te woord gestaan via de telefoon . Vlotte verwerking en goede service.

Algemeen
Willem mourits - 04/09/2018 om 21:17

Super telefoon�

Algemeen
B. De Keijzer - 04/09/2018 om 14:29

Hierbij geef ik voor deze beoordeling een 9 voor de goede service en de bezorging.

Algemeen
Marion - 03/09/2018 om 15:29

Alles prima geregeld

Algemeen
Anoniem - 30/08/2018 om 16:43

Snelle aflevering en goeie servies

Algemeen
Marloes Scholte - 30/08/2018 om 07:21

Snelle levering, erg mooie iPhone en doet het goed. Één puntje van kritiek, telefonisch niet bereikbaar.

Algemeen
Iars - 28/08/2018 om 17:47

Levertijdt iets langer als op website staat,contact en gekocht toestel prima.
Tevreden klant!

Algemeen
Morrison - 28/08/2018 om 01:04

Na 3 dagen wachten op mijn iPhone 6 heb ik besloten de winkel te bellen, uiteindelijk blijkt dat het toestel niet op voorraad is. Jammer dat ik daar zelf achteraan moest gaan, er is mij toen ook gevraagd of ik een andere kleur zou willen die wel op voorraad is en heb toen besloten een andere kleur te kiezen. Na 2 dagen wachten was de telefoon binnen en het toestel zelf was perfect. Communicatie zou beter kunnen maar je krijgt waar voor je geld .

Algemeen
Johan Korthout - 17/08/2018 om 21:42

Ik heb een Nvidia videokaart besteld. Het duurde twee dagen voordat ik een bevestiging kreeg dat het verzonden was. Ik had een dag eerder gehoopt, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden over het produkt. Ik heb nu een mooi beeld met goede resolutie op mijn nieuwe 27 inch monitor.

Algemeen
Wesley - 08/08/2018 om 16:34

Laptop besteld redelijk goed alleen steeds problemen met internetsite's te openen ik krijg 7 van de 10 sites niet geopend vanwege een probleem verder werkt de laptop top

Algemeen
Alexander - 25/07/2018 om 21:55

Doordat ik de e-dentifier van de ABN niet bij me had en ik de opslagen voor Creditcard en Paypal betaling te hoog vond, koos ik ervoor om voor de Afterpay optie te gaan. Ik werd echter niet door Afterpay geaccepteerd, waarschijnlijk omdat ik bedrijfsmatig de bestelling plaatste. Helaas werd er daarna in het bestelproces geen mogelijkheid geboden om op een andere manier te betalen.

Na hierover gemaild te hebben, kreeg ik alleen een bericht terug "Afterpay heeft de betaling helaas niet geaccepteerd", wederom zonder opties om op een andere manier de betaling te voldoen. Vervolgens kreeg ik een annuleringsmail, maar daarna ook een bevestigingsmail. Hierop heb ik gereplied: "Is de bestelling goed doorgekomen, hoe kan ik betalen?", maar helaas kreeg ik geen bericht terug...

Hedenavond maar eens gebeld. In eerste instantie werd ik wantrouwend te woord gestaan. Er zullen best veel oplichters zijn, maar geef goedwillende mensen in ieder geval de mogelijkheid om op een normale manier te betalen voor de aan te schaffen waar. Op deze manier loop je toch business mis, niet iedereen is namelijk zo bijdehand om er achteraan te gaan wanneer de bestelling op de betaling misloopt! Immers niet betaald, niets verloren, honderd andere aanbiedingen ;-)

Uiteindelijk werd mij aangeraden de bestelling opnieuw te plaatsen en voor een andere betaaloptie te kiezen. Zo gezegd, zo gedaan, maar hierdoor heb ik de waar helaas wel een dag later...

PS: ik heb de bestelling opnieuw geplaatst en direct netjes met iDeal betaald.

 
Pagina 1 van 7


| Meer